lunch med anna. nej, så blev det inte.. :-(

40 pall idag! jajjemän, det kom 15 till senare på eftermiddagen.. mycket plock.. jul-grejerna kommer in nu.
Anna-panna kom och sa hej oxå, vi skulle ha gått å käkat idag, men sen fick jag reda på att jag inte alls hade lunch 12 utan den hade jag 13.00 istället, så det blev ingen lunch med Anna. satan så trist..
Jag hade med mej en matlåda iaf, så jag fick sitta där i min ensamhet och äta fiskpinnar och potatis. *humpf*.
Nästa gång Anna, då tar vi en lunch och sedan en helkväll med lite gott att dricka istället.. haha ;-)

Undrar hur Christine har haft det idag då, hon är iaf på body pump nu.. kul kul..
Nästa vecka så åker vi till ullared. det blir roligt!vi fick biljetter av mamma, bussresa dit och hem, övernattning och frukost..  blir borta en natt.. mys mys.. synd bara att vi måste dela boende med 2 andra.. *suck*.. Men kanske har vi tur älskling och får en egen stuga? kanske kanske.. jag håller tummarna!.. åh, jag hoppas det.. då kan vi ha lite rajtan-tajtan.. hahaha ;-P i looove u darlig! ;-)

Imorgon börjar jag 12.00.. skönt det! :-)
 hade jag vetat det tidigare så hade jag åkt hem till Falun nu bara för att få sova med älskling, men jag fick reda på det nu..

tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback