trött,trött,trött.. *suck*.. ;-)

Har varit ute och gått en lång promenad med Nova som inkluderade en del sök-lekar.
Nova älskar att få använda nosen, sen har jag upptäckt en ny sak hon gillar.. AGILITY!
Tror att vi ska börja med något sådant.. Ska bli skoj!

Snart ska jag till arbetsförmdelningen, ska börja arbetsträna efter en mycket lång sjukskrivning.. Det blir tufft, men kul.. kanske?
Man blir ju knäpp av att inte göra någonting om dagarna, mer än att lalla runt med vovven, man behöver arbeta, eller åtminstonde göra någontíng!
Tänk om jag hade kunnat träna varenda dag som jag varit sjukskriven, ajaj, vilken kropp jag hade haft...hihi ;-P.. Men jag har inte orkar göra någonting. Jag har tränat en del dagar, men väldigt få om man räknar alla dagar jag avrit sjukskriven.. Närmare 8månader har jag gått hemma, låter det som ett roligt liv?.. Kan säga att det är det INTE!
Det hade varit skitkul och härligt om man hade orkat göra någonting på dagarna, men icke.. Det har jag inte orkat, har mest sovit och tagit hant om Nova..

Igår träffade jag Andreas ett tag på kvällen, har åker till brasilien imorgon. Flyget går 17.40 från arlanda, sen lämnar han marken för en 15 timmars flygresa.. *hua*.. Men det är säkert värt det, jag hoppas att dom får jätteroligt!
Så igår sa vi hejdå, åså..
Ha det så trevligt nu Andreas! Jobba inte ihjäl dej!

Hmm, ja annars händer det inget nytt i mitt liv.. nope.. Har ett ganska så lungt liv nu för tiden, tack för det! :-)
Är väl inte sådär jätte harmonisk som människa än, haha.. Jag är en mycket stressad människa som vill att allt ska ske på en gång och fort ska det gå!..
Stackars Christine..*ler*..

Snart flyttar vi tillbaka till Sandviken, eller snart och snart, men om ett halvår.. Måste börja se efter en lägenhet nu.. Ska kika det så snart som möjligt och ställa oss i kö..
Sedan blir det HUS! hoppas jag! Men jo, det blir det helt klart.. Bara vi kommer igång med arbete båda två ;-)

Sätter punkt här och lägger in lite nytagna kort från gårdagen när jag var ute och gick i regnet.. Men som dom säger, "efter regn kommer solsken" och det gjorde det! :-)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback