Liten har blivit stor..

Hejhej..
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, vet inte varför, men jag kommer liksom av mej.. Har faktiskt ingen ro till att skriva :-(
Kusin Marie konfirmerade sej igår, så då bar det av till Sandviken, efter kyrkan så åkte vi hem till moster och fikade för fulla muggar! Det var smörgåstårta *mums* och efterrätt som bestod i vanlig tårta, hihi.. o massa kakor å bullar såklart! ;-)
Så då åt man upp sej igen.. haha.. Nej men nog var det så kallade kaloribomber alltid, men det får man unna sej på sådana där föreställningar! :-)
Hon fick så mycket fina smycken, är det försent att konfirmera sej? hahaha...
 - Nej skämt och sido, skulle faktiskt aldrig göra det, konfirmera mej alltså. Herregud sådan (får man säga sekt?)...
Alla mina syskon är konfirmerade, utom Sebastian han är lite ung än. Alla mina kusiner är konfirmerade. Till och med min morfar :-D
Men inte Nanni inte.. nej,nej.. Skulle aldrig vilja "viga" mitt liv till "gud", inte min grej.. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, - Jag tror inte på någon gud, jag tror på människan -
Thats it!
Nu är det ju som så oxå, att det finns inte en enda religös eller kristen i min familj/släkt (vad jag vet), så detta är säkert bara en "upplevelse" för dom, något som man bara ska göra liksom.. Och efter att dom har gjort det, så ja, då förtjänar dom verkligen en massa fina smycken ;-)

Det måste vara hemskt trevligt att gå igenom den där konfirmationen, för man får då en hemskt massa fint efteråt! OCH en MASSA gott fika ;-)

Idag ska jag och Christine ner och slåss lite, ska träna boxning.. hihi.. roligt, roligt..

nu ska jag avrunda detta, skriver lite mer sedan !

          Jag.. hehe..
 Min älskling ;-)

  <---- Liten har blivit....

      ........ S T O R .........

   - Men ALDRIG för stor för mamma´s famn - 

Kommentarer
Postat av: Lasse

Var folie damen din favorit? ;-) Alltså, den där tävlingen kan dom lägga ner! =)

Nu ska jag strax hoppa på bussen till Åland!

Kram kram

Postat av: kusse lindis :)

hoho, jag är inte konfirmerad :P å inte jimmy heller ju ;P
miss u !

2007-05-17 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback