Idag ska jag vara egenkär :-P

Skulle gå en lång promenad med Nova, köra lite sök lekar och spåra. När vi kommer ut och har gått en bra bit så börjar det spöregna, det var som om himlen öppnade sej.Det gick knappt att se någonting genom allt regn. haha.. sedan började det hagla oxå! ORDENTLIGT! Vilken tur man har, eller inte! *gah*..
Stackars Nova hann bara bajsa, sedan så sprang vi hem, fort som attan! hihi.. har nog aldrig sett Nova sprungit så fort, nejdå, skämt och sido, men hon sprang av bara attan, så det var bara att springa så fort jag kunde.
Jag tok-garvade hela vägen hem, hur kan man ha sådan otur?
Det var ju inte så att vädret var ostabilt när vi kom ut, nej nej, det var solsken och varmt, regnet kom helt utan förvarning.. suck..

Men det är väl bara att vänta på att det spricker upp och gå ut då istället..
Någon som vet om hunden har svårare att få vittring på saker när det har regnat? Tänkte om vi ska köra sök och lite spårning.. någon som vet?..

Nu ska jag stoppa i mej lite linsgryta som Christine gjorde igår, *nam-nam*, det är så gott!
Jag älskar min flickas mat ;-)

 Jag och Nova-bäbis :-)

 Nova som liten.. så jäkla söööt!

 Jag på mina föräldrars gård.. lallar runt :-)

 Me again..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback