Vinter och familj.

Så var vintern här igen. Jag hade hoppats på att våren skulle komma, på riktigt. Men jag hade detta i bakhuvudet, att det kanske skulle bli vinter igen. Herregud det är ju mars månad å April kan man aldrig lita på. Men jag hade HOPPATS. Men tji fick jag :-/
Det är så konstigt,igår var det ju sol och vackert väder och idag är hela marken täckt med 3cm snö.
"Så kom snön återigen å förstörde alla underbara vårkänslor"

Blev en lång resa med fars-gubben igår. Det var mysigt. Pappa å jag har alltid mysigt när vi åker någonstans oavsett om det är korta eller långa sträckor.
Vi diskuterar, sjunger högt och skrattar. Vi kommer bra överrens pappsen å jag.

Idag fyller lilla sebastian år, eller lilla och lilla.. ehm, han blir fjortis nu :-) Han är bitsk sebbe, det är nog alla hormoner, men han är för det mesta snäll :-)

Robin har sin flickvän här, som typ alltid är här. Louise heter hon. det är en fin tjej. Robin är kär. :-) Robin har praktiserat i nästan 4 månader nu å han är duktigt. Dom håller på å bygger hus, tro jag att det var? x-D

Christoffer har jag inte träffat sen han flyttade för ungefär 3månader, ja nog för att han bor kvar i sandviken å väldigt lokalt, men jag har bara inte haft tid att åka dit å när man väl har tid så har inte han det, då ska han vara med någon kompis, å gudarna vet vad dom hittar på ;-) Christoffer har gårr å blivit rap-star. sant. Hans musik spelas på någon klubb i sthlm. å i haparanda (om jag minns rätt). Kolla gärna hans sida dumhet.info.se

Mamma är alltid snäll hon, vad det än är så är hon snäll. Hon måste vara den snällaste kvinnan på den här jorden. Hon är så varm och öm. Skulle aldrig vara elak mot någon. Mamma är mamma och min mamma, hon är den bästa av alla mammorna hon :-)

Syster Helene hon är fruktansvärt snäll. Hon har underbara ungar och en helt underbar man. Helene har verkligen lyckats här i livet hon. Helene ser jag upp till :-)

Syster Thereze hon är oxå sådär snäll, hemskt hemskt snäll. Men hon är lite för snäll ibland. Hon har oxå barn, 4 st! :-)´

Christine, min vackra flickvän som jag oxå är förlovad med. Den underbaraste av alla som underbara! Hon är mitt liv, min luft jag andas och mitt hjärta som slår. Christine är den mest ömma av dom alla, hon är verkligen något utöver det vanliga.Hon är så fruktansvärt speciell, ännu en människa som jag ser upp till hemskt mycket! Hon är mitt allt.

ja så, nu har jag kladdat lite idag oxå. Men det blir mer.
Förresten så kommer det ut nya kort snart ;-) det blir roligt.
Dom läggs in på min qx oxå, så kika gärna imorgon eller så!
Å lämna gärna kommentarer! Är så roligt att läsa,även om ni bara skriver ett "hej" :-D

kram Nanni

Kommentarer
Postat av: Syster Thereze

Hmm...menar ´ru nurå? *S*
Jag vet att de kan va så ibland, men jag jobbar på de iaf =)
å tycker själv att jag blivit något bättre...;)
Älskar dej, pöss & krams!

2007-03-18 @ 20:24:04
Postat av: Anonym

Hmm...menar ´ru nurå? *S*
Jag vet att de kan va så ibland, men jag jobbar på de iaf =)
å tycker själv att jag blivit något bättre...;)
Älskar dej, pöss & krams!

2007-03-18 @ 20:24:14
Postat av: Nanni

ja, hur menar jag nu? haha.. :-) älskar dej med! pöss!

2007-03-19 @ 15:05:01
Postat av: Syster yster

Och jag ser upp till dig!
Du har tagit dig stark ur ngt som är ett skit!
Du står med båda fötterna på jorden.
Du är stark! Du visste vad du ville, du vet vad du vill... DET är starkt.
Älskar dig i massor

2007-03-20 @ 00:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback