Mys

Nu har ****** åkt iväg på behandling! Skönt. Hon åkte 09.00 i morse.

Så skönt! Nu kanske jag kan slappna av jag också! *phu*.

 

Har varit på stan idag och gjort lite ärenden.

 

I helgen så var det mysigt. Christine gjorde ett varmt skönt bad till mej, tände levade ljus och kom in med vin och frukter. Åh, det var så mysigt!

Jag låg i badet, lät tankarna sväva. Minnen kom till mej.. Jag slog bort vissa minnen medans jag behöll andra.

Jag såg bilder i kaklet utav mej å christine, när jag köpte ringar till förlovningen och sedan bad om hennes hand. Minnen, vackra minnen. Hon och jag.

?när vi blir gamla och kanske blinda så ger jag henne dom minnen jag sparat på?

Hon är vacker, min Christine.

När jag var klar, så klev jag försiktigt ur badet. Allt skum var borta, jag badade länge.

Tog ett stort torrt badlakan och svepte runt mej.

Smög ut i köket där Christine stod och fightades med disken.

Då var det hennes tur att få slappna av.

Jag gjorde iordning ett bad till henne, gav henne vatten med is och lime. (hon var inte sugen på vin) ;-) och frukt.

Sedan tog jag tag i maten och lagade den.

Det var en mysig kväll. En sådan där kväll som jag sparar i mitt inre.

 

Jag älskar dej Christine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback