kassaapparat.

Gud vilka vackra dagar det har varit nu! Underbara!
I morse så tog jag med Nova ut, lekte lite, gav henne ett ben att tugga på å hon låt så snällt i det gräs som har kommit fram. Själv så satte jag mej på en bänk å sög i mej solen. En underbar morgon.

Idag ska jag ner på tassen (en hund å katt butik) å Jennie, hon som jobbar där, ska lära mej hur en kassa apparat fungerar. Jag vill så gärna jobba inom affär nu, men är SÅ rädd för kassorna, tänk om man gör fel? tänk om jag är helt oduglig å absolut inte kan lära mej hur dom funkar? Alla säger att det är så lätt.. Men jag är ändå rädd.
Så jag berättade det för jennie som äger tassen å hon erbjöd sej på en gång att lära mej kassan.. hon är så snäll.
Nova får jag ta med mej oxå! Brando, hennes rottis hane är oxå med! Han är ENORM! haha.. huvudet är som en björns huvud! han väger en 55-60kg å inte en gnutta fett på kroppen. Det ni folket, det är en stor hund det! :-)
Men ack så snäll han är.

Jaja, jag ska väl ta å göra mej i ordning och sedan möta min rädsla, kassa apparaten!


Ja, sådär ja.. Nu har Nanni varit och jobbat på tassen, det gick hur bra som helst. Har dock inte hunnit med att lära mej allt, hur tex kort betalning fungerar va tyvärr ingen som handlade med kort idag, men hur man gör med kontanter mm har jag lärt mej. Det var ju inte alls så svårt. :-)
Jennie är så snäll. Jag ser upp till henne.
Jag vet inte vad hon heter i efternamn eller hur gammal hon är och hon vet ingenting om mej, men vi klickar, det är kul tycker jag. Det är skönt när man klickar med folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du fått jobb ? guuud vad rooligt för dig :)
hoppas det går bra :)
saknar dig honey !
puss o love u !

2007-03-15 @ 22:42:07
Postat av: kusse lindis :)

hmm, det där översta är också från mig :) men det står inte vem det är postat av :P
från mig iallafall :)
puss från kussen !

2007-03-15 @ 22:44:01
Postat av: Anonym

nej jag har inte fått jobb, jag är bara där för att lära mej hur en kassa apparat fungerar, för jag e så rädd för dom. Då e det bra om jag har testat på det innan jag söker jobb i affär, dessutom kan jag skriva in "kassa vana" på mitt CV :-) pusss /Nanni

2007-03-15 @ 23:43:02
Postat av: Syster Thereze

Hej bumsan!! NU har jag äntligen kollat din blogg...å måste säga att du e jätteduktig på att skriva! =)
Så här kommer då jag kika in me jämna mellanrum.
hälsa Christine o ha de bäst nu! Kanske ses imon om du ska gratta Sebastian? *hoppas*
Lav joo! puss & krams!

2007-03-17 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback