Jobbiga katter...

Nu sitter Christine och noppar sina ögonbryn och jag väntar otåligt på att hon ska bli klar. haha.. ska ut på en lång promenad med Nova, Christine e ledig så idag får jag och nova sällskap. Det är alltid trevligt.
Blir nog att gå runt gruvan idag, lite skog och "berg", så Nova får springa lite hur hon vill...

Sedan blir det lunch på KINA, mysigt. Sååå god mat där.. *namnam*..

Igår blev det body pump för hela slanten..Idag blir det gymet, tror jag.
Ikväll blir det film, världens bästa film.. BOOTY CALL! Så jäkla rolig! Första gången jag såg den så skrattade jag så att jag grät, fick ingen luft..*fnissar*.

Mina katter måste va de jobbigaste som finns. Även om dom e kastrerade så måste dom ha någon slags känn om att det snart e Mars månad. Dom blir inte kåta, nej nej.. Bara hemskt uppmärksamhetskrävande! Kan göra vad som helst för att få uppmärksamhet, om dom inte får det.
Som igår så hoppade Dante från tv:bänken till högst upp på våran bokhylla! det är väl iallafall1,5 meter högt från tv bänken upp på bokhyllan!
Han rev ner en vas men såg heeelt oberörd ut. Jag blev sur. haha.
Klättrade upp på en stol (med hjul på) och fick ner honom, men höll på ramla själv när stolen började röra på sej.. jäkla katt. haha..
Mysen är mest bara J O B B I G, han springen framför fötterna på en hela tiden och låter "mäk-mäk".. Han kan inte jama, den stackarn.. Har han aldrig kunnat. Sen gosar han med Nova och rätt vad det är så sitter han fastnaglad i hennes nos eller har bitit sej fast i skuldran på henne. Herregud så jobbig han är. Han är verkligen oberäknelig just nu. Måste vara att det e Mars snart, annars e inte han såhär inte.
Usch, stackars de som inte har kastrerat sina katter.. Dom måste ha det jobbigt.. hihi..

Näe nu ska jag skynda på Christine så vi kan gå någongång! Hon kan ta tid på sej den damen!





Ps. Britney Spears har rakat av sej håret och Justin Timerlake säger att -
 "hon ser fantastisk ut"..


Jag tycker att det blev fult. Jag tycker synd om britney.
man kan ju inte raka av sej håret hur som helst! *s*.. D.s

Kommentarer
Postat av: kusse lindis :P

tack för det fina besöket kusin :) alltid lika roligt att se dig :) hm, när blir nästa gång ? om ytterligare 3 månader ;) nedå :)
love u hun !
kizzz !

2007-03-02 @ 15:34:49
Postat av: liiiindis

höhö, inte tänker jag kommentera inlägget ;) på tok för jobbigt :)
så, nu har du två fina inlägg :D

2007-03-02 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback