Helgen blev hård.

Christine har åkt till sina föräldrar för att hälsa på. Jag tog en tur runt sjön med Nova. Tog lååång tid idag. Vi gick bara å strosa runt.

I fredags så var vi hos Anna och Magnus, vi skulle bara dricka ETT glas vin.
Men det där glaset blev ganska fort till måånga glas och slutade i en allt för full Nanni.
Usch, det var längesedan jag var så full! Det var nästan snäppet värre än den gången vi var på kryssning å då var jag kalas! uscha..
Så man mådde som man förtjänade igår. Jag låg å spydde fram till 17.00!
Christine hon mådde som en prinsessa hon. Hon är ju duktig på det där med att dricka. Hon håller sej till 2-3 glas vin(kanske fler?) Men Hon blir aldrig full, hon kan dricka med måtta.. Hon är duktig Christine. Tänk om man hade lite utav det hon har.. Vad bra man kunde må dagen efter då!..
Nä, men Nanni hon ska dricka å dricka hon, om hon väl kommer igång. Då går det inte att sluta och inte känner jag heller när jag blir/är full. Jag känner ingenting.
Är sliten idag oxå :-( usch, nu kommer det att ta ett tag innan jag dricker igen. *ryser*..
Men när jag väl tog mej upp igår eftermiddag, så packade jag en matsäck till mej å Christine och Nova. Sen gick vi runt sjön. Satte oss på en bänk och åt en macka och drack is-vatten. haha.. vilken matsäck!.. Det får bli nå godare nästa gång.
Då blir det Riktig picknick! Ska överraska henne någon dag. Det blir mysigt det ;-)

Har lånat brors kamera, så nu har jag tagit bilder på den omtalade "sjön" som vi brukar gå runt. Sjön heter för övrigt Tisken å är väl ingen sjö, egentligen. Det är förorenad sägs det, det är inge bra att bada i Tisken, för då kan man bli sjuk, sägs det oxå. Ändå så bor det både bävrar och änder i Sjön Tisken, det är konstigt..


                                  S J Ö N   T I S K E N   





N O V A  P Å   P R O M E N A D,   R U N T   T I S K E N


Nu sitter jag och lyssnar på Marie Lindberg (lärarinnan som var med i melodifestivalen) Gud så bra jag tycker att hon är! Hon är min idol ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback