arbetsförmedlingen.

Sådär, då var långpromenaden med Nova avklarad.
Har aldrig någonsin uppskattat det där med promenader, men sen jag skaffade henne så har jag fasen blivit beroende utav dom! haha.. konstigt.. Men det är helt UNDERBART att vara ute å gå..

Nu ska jag ner på arbetsförmedlingen och försöka skaffa jobb igen.
Har ju varit sjukskriven i 6-7månader. Men nu, gott folk, så ska Nanni ut på arbetsmarknaden igen! *ler*.
Funderar på att söka jobb som behandlingsassistent. Det har jag funderat på länge, men aldrig känt mej mogen. Men nu känner jag mej mer mogen för det än någonsin.
Känns som om jag verkligen skulle klara det nu, jag känner mej stark!
Synd att man har ett sådant förflutet som man har, annars så hade jag nog börjat jobba som det för 6år sedan!
Men som sagt, dumt att göra något när man inte är helt 100 på att det ska gå bra.
Nanni is back in life! :-D

Funderar på att göra lumpen oxå, här i falun till höst.
Skulle vara en rolig upplevelse, roligt, jobbigt och skit tufft kommer det att bli. Men jag är MED! hihi..
Nej vi får väl se.
Men det skulle vara så jäkla bra träning.. Men jag skulle aldrig vilja kriga. nej,nej...det e jag för "fessig" för.
Jag tycker inte om krig.
Men att bara göra lumpen skulle va skojjsigt!


uppdaterar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback