allt och ingenting.

Nova trotsar lite nu. Dit hon vill gå ska vi gå, annars vägrar hon att gå överhuvudtaget.
Men hon får INTE sin vilja igenom! icke-sanicke! Hon får blankt förlja med sin/sina mammor!
Jag släpar med henne å låter henne inte få som hon vill! nejnej.
Tror hon står å väger mellan att börja löpa å inte göra det. hon står mitt i, hon trotsar. Men det får hon göra, det blir ändå som jag vill ändå.

Annars uppför sej Nova exemplariskt och är VÄLDIGT lugn för sin ålder. Hon har faktiskt alltid varit hemskt lugn, utom en period där när hon var liten å skulle "testa gränser"... Men hon fick inte som hon ville då heller och då gav det med sej.
Nova är en fin hund. snäll och har underbart temprament!

Var hos mamma å pappa igår, Nova fick leka av sej med harry (mamma å pappas hund), dom leker bra ihop.
Harry är snäll med Nova, kanske liiite för snäll eftersom Nova kan göra precis vad som helst. Ibland försöker han tala om för henne "sådär gör man inte, gör inte sådär. Nej, du får inte ta den här av mej".. Men Nova gör som hon vill ändå. Nova är en liten bitch. faktiskt.
Men när Harry säger till henne "på riktigt" så ger hon sej ganska fort. Han har väl sagt åt henne 1gång "på skarpen".. han är för snäll för sitt eget bästa, lilla Harry.. 

Jag har precis plockat undan här hemma, torkat av bänkar och bord. dammsugit. Skulle svabba golven nu, men så hittar jag inte såpan! Vart fan kan den ha tagit vägen?!.. spårlöst försvunnen. 

Idag är jag trött, jag har varit hemskt trött nu i 3 dagar, kanske 4.. Det är jobbigt. men jag har ju perioder då tröttheten är värre än vad den är annars, det ger nog med sej snart. För min medicin hjälper. Min medicin är nog det bästa som har hänt mej! :-)

Nä nu ska jag leta vidare efter såpan och vänta på att christine kommer hem. 
Hon kommer snart :-D
Sen blir det träning!

kram! 

image16

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du skriver :)du är en riktig poet !
eftersom jag är den enda som kommenterar dina inlägg så borde du komma hit till mig imorgon :P
sweeeetie :)
pusslove !

2007-03-08 @ 23:09:23
Postat av: Anonym

hahaha! Du e rolig kusin! :-) jag önskar att jag hade kunna kommit, men det går ju inte :-( älskar dej!

2007-03-09 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback