sol!

Helgen har varit fantastisk!
I fredags så blev det utgång, ganska sent, men ändå ;-) Jag var riktigt duktig, drack bara EN öl ute. Tror att jag börjar bli vuxen? ;-P Hur som helst så hade vi riktigt trevligt! Det var ju Falu Kalaset, så det var mycket, mycket, mycket folk ute.
I lördags så tog vi det bara lungt, var hemma och slappade, tog långpromenader med Nova och pratade. underbara lördag!
Igår (söndag) så var vi hem till Christine´s bror, nu har han blivit polis! ;-) Han blir säkert en bra sådan, jag tvivlar icke! :-p

Christine har varit ledig en rätt lång tid nu, det är skönt, vi får tid för varandra.. mycket tid. Det gillar jag! hihi ;-)
Idag, nu, alldeles snart så ska vi ner till stranden, vi ska sola líte och Nova ska få bada.. det blir mysigt det!

Underbara väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback