ALLA BLOGGAR JU...

Därför tänker jag oxå prova. Det kanske är jätte trevligt, vem vet? Inte jag iaf.
Som jag brukar säga "Jag kan testa allt en gång, gillar jag det inte så gör jag inte om det".. Så vi får väl se om jag blir kvar eller lägger ner detta :-)

Har inte riktigt greppat allt än. Det här med hur man får in bilder.mm.. men det ska jag i sådana fall lära mej så jag kan dela med mej av lite bilder ;-)

Just nu sitter jag och lyssnar på Peter LeMark. Han är underbar den karln! Har så vackra och djupa texter och han sjunger med sådan känsla att det ibland känns som om man tappar fotfästet och ger sej in i hans låt, som en rollfigur ;-)

Blev en tidig morgon idag. Gick ut med Nova. Det är så vackert väder! Solen lyser och snön blänker som små, små kristaller. Nova sprang runt mina fötter med en pinne i munnen och ville att jag skulle kasta den till henne, ja, eller heslt så ville hon väl ha dragkamp. Men det är ju såå jobbigt! haha.
Nu ligger hon på rygg i sängen med benen i vädret och är helst slut. Det är bra :-)

Nu ska jag gå å sätta på lite kaffe. återkommer säkert senare.

"Alla olika och lika, det är så det ska va"




195374-3

Kommentarer
Postat av: Lottis

Åh va skoj - kommer följa dig här inne.../ Kramar L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback